31 októbra 2008

Tak tieto šaty chcem! :D


Napadlo Vás niekedy mysieť na budúcnosť až tak, že si predstavujete svadbu, dokonalú výzdobu, šaty...potom vysnívaný rodinný dom s obrovskou záhradou a deti?
Je to také dosť idealistické no pri tom ako sa na kilá natáčajú romantické filmy a denne vidieť v uliciach ľudí fall in love je ťažko si nepredstavovať šťastnú budúcnosť. Hej zase niekedy v ňu ani malou časťou tela neverím, no práve teraz asi hodinku áno :)
No proste nechcem vyznieť naivne, chcem len aby ste pochopili môj sen v jeden krásny deň. A ním je svadobný deň. Keby som mohla všupnem sa do toho už teraz lenže:
1. Nemám ženícha :D
2. Nemám prachy
3. Nemám ani len maturitu...
Jediné čo viem je to, že chcem aby to bol najvydarenejší, najdokonalejší deň aký by mohol byť. Nepotrebujem svadbu v kostole, ani najdrahšie svadobné šaty (aj keď... :D), chcem len aby to bolo naozaj z lásky. Aby som to celé cítila tak isto ako aj ON...
Dokonca som dnes strávila dosť času na internete prezeraním si šiat, priestorov, výzdoby a všetkého tak pekného...nabudúce pri mojej chvíľkovej zamilovanej slabosti navrhnem ďalší rodinný dom snov :) Kreslím si ich asi od mojich 9-tich rokov, ale stále som v tom lepšia a lepšia...Chi-chi.
Nechcem nejak plánovať, no "predstava" mojej svadby je taká, že by bola buď v penzióne alebo v hoteli, ktorý je v bezprostrednej blízkosti s prírodou. Niečo ako, keď sa niekomu nebude chcieť sedieť v miestnosti, prejde cez terasu do krásne vyzdobenej záhrady kde bude pofukovať príjemný teplý vietor...To z toho dôvodu, že by sa konala niekedy v máji... :)
Menu by zostavili moje kamošky zo strednej a na nich by sa zvalila aj celá organizácia a verím tomu, že istému vodcovskému typu by aj dobre padla. Viem, stať sa môže hocičo, viem aj to, že neni možné aby všetko od strednej ostalo tak ako to je...len sem na tento blog vsúvam moju detskú naivnú predstavu tak to nikto neberte vážne a nedohadzujte ma známym na psychiatriu.
Ale ak mám pravdu povedať za moje dospievanie som sa najviac tešila na 2 dni, cez ktoré by som bola krásna a šťastná. A nimi bola stužková a moja svadba. O stužkovú som prišla a tak mi zostáva splnenie si už len jediného sna a tak dúfam, že aspoň toto mi vyjde podľa mojich predstáv. Niečo sa musí predsa podariť, no nie?
Bože normalne to vyznieva sentimentálne tak končím s tým, že nejak bolo nejak bude... :) Hlavne netreba tlačiť na pílu a tak Vám ani nenapíšem kedy by som ju chcela...a kedy by som chcela prvé dieťa...a jeho meno a.... :D
A petit poznámka k tým šatám, ktoré sú podľa môjho názoru dokonalé z dielne Maggie Sottero by stáli každú budúcu nevestu rovných 22.000sk,- a 2.500sk,- za poštovné. No kto by si neprial tak úžasnú cenu.


Žiadne komentáre: