05 novembra 2008

The Venom Must Be !


Dnes začal deň každopádne nepríjemne...tlačenica v autobuse s dvoma individuami, ktorý nič v zlom ale páchli tak, že prepážky v nose sa vám lámali, neskôr nuda v škole vyvrcholila asi až konečne kompletným útekom zo seminára a tým sa začalo všetko otáčať o 180°...
Bea ma hodila domov, nasledoval vege obedík, meet s Bubu borůvkovým lívancom...a odchod na hodinu gitary. Kým k nej však došlo stihla som vidieť Bigfoota, Zlaťáka a dokonca aj Raša čo už tiež pracuje v 6mm. Rozdala som nejaké tie oznamká a utekala za pánom Šándorom, vždy usmiatym lektorom ako z amerického filmu. Aby som konečne objasnila aj niečo viac... Môj (no né len mój ale aj mój) lektor gitary sa volá Martin Šándor...je strelec no moja úboho vyvynutá pamäť si nevie spomenúť na dátum narodenín, čo budú aj tak čoskoro. Na hodinách s ním mi je fayn aj keď verejne sem šupnem že za 4x45min. platím mesačne 1490Sk,- Proste je to chlapík čo vám aj v neuveriteľne zlý zlý deň vyčarí úsmev na tvári. Normálne by ste si aj priplatili. :D
Nechcem aby si tu niekto myslel, že ho opisujem jak tajnú platonickú lásku...len proste mať taký vzťah aspoň s pár učiteľmi na našej škole hodiny by nabrali sem tam iný spád.
Je to fayn...
Teraz keď mám po sprche, počúvam Nancy Sinatra cítim po celom uponáhľanom dni konečne nejaký ten režim offline. Učiť sa nebudem, naozaj sa mi nechce a jediným sklamaním takým, je to, že vandalistický záťah čo sa mal konať sa síce konal, ale medzi posilnenými hliadkami polície a suchými ulicami nebolo nič čo na práci. Škoda Lenči, ale nevzdávame boj... :D
ANARCHIE z eMeSJé musí pokračovat!


Žiadne komentáre: