10 októbra 2008

FUCK...

Po tom ako časť našej triedy odišla na "stužkovú" do Paríža sme sa s babami dohodli na spoločnej večeri, ktorá dopadla celkom v pohode. Začali sme v Castum Pube so sektom, papanicami, vínkom a podobne. Prihovorili sa nám skupinky partičiek na EuroTripe hlavne s tým, že čo znamenajú naše zelené stužky. Bol to pekný večer, nakoniec sme sa presunuli do Smíchovskej na futbálek kde sme po nekonečnom čakaní na beer-a dali zopár hier s Amíkmi. Ku podivu neboli nejaký nevzdelanci, dokonca ovládali trochu aj históriu a tak sme sa zakecali. Ja s mojou extra nedokonalou angličtinou som náhodou zvládla tú konverzáciu no Kika a Lenka speakovali o dušu.
Najviac mi bol sympatický týpek cca tých 26 rokov s nápisom Viva la Steward na tričku. Vyzeral ako traktorista alebo nejaký domáci z Texasu. Už mu len chýbala kockovaná košeľa s trakmi. Bol veliký s pivným pupkom no mal tak šťastný a úprimný smiech keď nás nabíjali v tom futbale, že som z toho nemohla. Takže takto by som si predstavovala nejakého môjho uja alebo bratranca. Taký bol happy... :D
Toť asi také zhrnutie nášho svátečného večera. A čo ďalej? Maturita- áno ešte sa neučím...sakra. K tomu nemám čo dodať. Čo sa týka Medvídka... áno, klape nám to a dopredu hovorím, nezaujímajú ma názory istých ľudí čo by chceli aby sme skôr neboli spolu. Také názory sú pre mňa pass. Takže zdravím.
Rada by som si však vyliala dušu s tým, že ma naozaj mrzí, že mám v triede také individuá, ktoré prijali radšej nejaký debilný trip do Paríža za 13 litrov než aby sme si za 5 rokov zaslúžene užili jeden jediný krásny večer, ktorý nám môže stredná dať. Hold...nemáme ju a ani ju mať nebudeme. Fest ma to mrzí.
Viete na čo som sa naozaj tešila už na základke? Na to ako sa budú všetci baviť na vystúpeniach, ktoré vymyslíme, ako si budem pozerať po rokoch DVD zo záznamom na ten večer, na to ako bude hrať Elán a my budeme spievať o 106 (okrem Jimmyho a Janíka lebo oni Elán nemusia) heh no proste mi je až do plaču keď viem o čo som prišla. Niekomu dopadne ten večer zle, niekto také veci nemusí...no toto bola naozaj jediná vec, ktorá ma držala nad vodou celých tých 5 rokov...

1 komentár:

maTrosh povedal(a)...

hello :) ked mozem povedat za seba a moju stuzkovu, tak si neviem predstavit inaksiu, nez aku sme prezili... 5 dni v Semmeringu ( zaciatky Alp v Osterreichu), 5 dni zabavy, 5 dni presne tych veci, ktore som od stuzkovej cakal... Proste parada. Na klasicku stuzkovu mam taky nazor, ze je to vec triedy. Ked je trieda pokope, vztahy na jednicku a hlavne, ked je trieda plna roznych "individui" :), tak sa to este da...ale v opacnom pripade, nazoaj doporucujem stuzkovu niekde kvazi na vylete. Ale to je vec nazoru a ja tvoj nazor Jeanette respektujem :) bru noc...