04 júla 2008

Škoda, že vrtuľníky nie sú nad nami každý deň...


To všetko čo práve zažívam a behá mi po hlave by zahnala asi len fľaša dobrého vína...
No keďže si ju nemôžem dovoliť ( nie z finančného hľadiska), ale kôli mojim chutným "lentilkám" asi budem len ticho sedieť doma a a počúvať EOST a Coldplay...
Asi to tak už bude, no všetkého čoho sa chytím zákonite pokazím. Niekomu to vezme chuť do života, niekomu zas aj niečo viac. Som však rada, že -Paty- stále stojí pri mne a obe si navzájom pomáhame znovu sa postaviť na nohy, či už z chýb iných alebo vlastných.
Jasné, že mi pomáhajú aj slová do duše od chalanov z AS čo si čo-to prežili, no musím si tým prešľapať aj sama. Z mojej hlavy to musím dostať sama.
Škoda toho abstinovania. Niekedy aj tá sviňa alkohol pomáha.
When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
...could it be worse?

Žiadne komentáre: