29 júna 2008

...k vode...


Takže včerajší deň v Levárkach aj keď len na jeden deň dopadol veľmi pekne. Aspoň pár chvíľ nemyslieť na problémy sprevádzajúce ma doma a to všetko čo sa tu udialo...
Ráno 8.52 sme sedeli vo vlaku aj s Domčou (Patinou sestrou) a viezli sa do Veľkých Levár. Cesta bola fayn, vystúpili sme a pešo šľapali v do Levárek. Doobedňajšie slnko nám pálilo na chrbáty a pod ruksakmi sme sa potili ako pri okopávaní záhrady. Prvá zastávka bola na križovatke kde sme si v potravinách nakúpili nejakú vodu, rohlíčky a ja Kinder mliečny rez. =)
Znovu pochod k Levárkam cez poľnú cestu kde sme sa unášali krásou pšeničného poľa. Slnko hrialo a neuveriteľne som sa tešila na vodu. S malou dezorientáciou som sa spamätala pri Qwashovom dome a už som vedela kade máme ísť k jazeru. Prešli sme si pár ulíc, Domči sa vykydla horčica v ruksaku no nakoniec sme predsa len došli k jazeru. Obišli sme si ho na malú pláž kde sme sa napapali a vyvalili sa na slnko do piesku. Voda bola úžasná. Teplá a najlepšie sa mi tam plávalo. To hlavne z toho dôvodu, že aj v strede jazera som sa mohla postaviť a po pás voda...=) Stretla som sa tam aj s chalanmi...veľmi málinko pokecala a šli nahrávať nejaký track. Umelci...takto makať aj v lete, že ich to baví. =)
Po čase sme sa s babami presunuli do bufetu Kotva na kofolku a už len cesta do dediny. Bola som rada, že sme nestihli ostatné vlaky a ostal nám len ten posledný, na ktorý som síce nechcela ísť no musela som. Nechcela som sa vrátiť domov. Voľný byt, sama doma...to nie. Zase smutne zaspávať s myšlienkami na inej adrese. Nemám to rada a preto ani teraz niesom happy keď sedím doma a nič ma nevie potešiť.
Každopádne tento deň mi pomohol ako žiadny iný. Pohoda, jazz...voda, slnko, sem tam mráčik...stromy...vysmiate tváre a hlavne letná vôňa všade okolo. Najradšej by som ostala na noc, len baby sa báli, že príde v noci nejaká búrka tak som stan nechala doma.
Takéto výlety by mali byť aspoň každý druhý deň- minimálne pre mňa. Nič ma na BA neviaže...len robota a to len na pár dní. Je to celé smutné mať takéto leto. Byť sama a to šecko... ach yo.. =(

Žiadne komentáre: