27 júna 2008

Rudava Trip


Odchod z BA- sobota 28.6.2008 hl.stanica BA - Veľké Leváre 8:52h
Príchod do VL- 9.38h - 5km smer Malé Leváre ( čo už, bus nejde- ledaže by sme si dali stopa)


Pobyt- Camp Rudava
INFO: Dovolala som sa na obecný úrad a ceny sa pohybujú asi takto:

1 noc- 50sk/ stan
70-90sk- pripojenie na elektrinu
30sk parkovanie
50sk/ osoba na noc

Cenovo sa mi to zdá dosť dostupné =) takže sa teším...

Odchod z Malých Levár- zatiaľ nieje známy- spoje autobusov z ML-VL
od domu č.262
12.02h
14.02h
16.12h
18.12h

Odchody vlakov z Veľkých Levár - BA
12.17h
14.17h
16.33h
17.38h
18.29h


Zatím ideme ja, Paťa a Lenka, ale hocikto- hocikto kto má chuť sa môže pridať. Týmto spôsobom pozývam každého. Možno malé lákadlo pre niekoho bude, že sa tam ukáže Hvězda Hvězd- Lil Herák aj s bráchom Q ( qwíkom) a Romanom...a podobné slovenské celebrity. =)

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ja nejsem qwííík??!!! :D:D snad sa stavíme no.. :D:D

brudo povedal(a)...

ha, pekny site Jeanette,, najprv som pozeral, ze co sa deje, aka stranka, a ono to je tvoj blog:),, tak- have fun there...,, thats it,, caute!!

Jeanette povedal(a)...

Možno sa to bude celkovo odkladať kôli nočným búrkam až na bud.víkend. Uvidíme...