29 júla 2008

* * * Jány 21.7-26.7.2008 * * *



"Čo zase robíš?" došla ku mne Kika a vytiahla si cigaretu z jej balíčka s názvom Lucky Strike. Prezrela si ingrediencie na kuchynskej linke a šla si zapáliť na terasu. Bol to už ani neviem koľký deň u Jimmyho na baráku a ja som druhú noc kuchtila. Bolo niečo po 20.00 a miešla som cesto na muffiny. Kým som naplnila prvý plech kvetinkových papierových košíčkov Paťa sliedila tiež čo robím. Ticho som sa bila v hlave s mojimi jemne depresívnymi myšlienkami a popri tom som krájala kúsky horkej čokolády.

Vôňa sa po dome tiahla dosť únavne a Kika ochutnala z prvých kúskov, ktoré som naaranžovala na striebornú misu. Papierik poskladala a kým ho odložila na stôl vzala som ho a vyhodila v kuchyni do koša. Stála som pri miske s cestom a plnila ďaľšie košíčky.

"Tá Jarka je jak Jimmyho mama...taká mamka proste..." začula som z obývačky a ticho sa nad tým pousmiala. Nie ani z toho dôvodu, že Kika nikdy nevidela Gabinu, ale skôr z toho, že som vážne lepšie poznala ich dom než sám Jimmy. No a keď nie celý dom minimálne kuchyňu áno. "Boha Jeanette to je vôňa." zasmial sa Jimmy keď schádzal po schodoch aj s Drgym do obývačky. Ja som sa spokojne usmiala a dala dolu kockovanú zásteru s nápisom Vegetable. Muffiny boli teda hotové, earl grey rozvoniaval spolu s nimi a ticho som sedela v kresle. Nakoniec som doniesla whisky a s babami sme si naliali. Našu komornú náladu rozveselila partička Karasa, Qasha, Nataly a spol...tiež si popili a to už bolo jasné, že bude párty.

Po chvíli a hlavne po tretej whisky a tretej hruške sme si pustili oldies a roztancovali sa. Príjemný večer pre mňa osobne skončil niekedy okolo 4.30h a vtedy som šla spať. Vytancovaná, unavená...pomaly aj vytriezvená...

Na tom záhorí je vážne krásne...chvíľkami sa odosobniť od problémov, smútku a usmievať sa do očí tých všetkých milých a veselých ľudí...priateľov.

Škoda nespomenúť aj výlet do Hohenau na nákup zeleniny, pohľadu z drevenej rozhľadne na okolité polia a skryté stodoly za stromami, vynikajúci šalátik, ďalšiu opojnú alkoholickú párty a ranné triezve pohľady a smiech pri nudných rakúskych seriáloch.Od pondelka do piatku poobedia som strávila u Jimmyho a nakoniec sa v slabom daždi vybrali s Paťou na festival Rudava. Všetko sa mi moc nechce vypisovať...hlavne cenzurovať a myslím, že kto si to s nami odžil a užil tiež nemusí komentovať isté situácie.

Jimmy bolo fayn...snáď to neboli posledné prázdniny u teba.

Žiadne komentáre: