13 júla 2008

Hound Dog Party part 1

Jack Daniels- zatrblietalo sa na striebornom zapaľovači.
4-tá noc...
Dym z cigarety ma zaštípal v unavených očiach a pozrela som sa aká je obloha nad sídliskom. Krásne čierna, no mala som zvláštny pocit. Akoby som nebola doma. Možno je to aj tým, že už štvrtú noc spím a bývam u Kiky. No všetko sa začalo v utorok...
Zobudila som sa na zlý sen okolo piatej ráno a myslela som na neho ďalšie dve hodiny. Kým som sa dala dokopy bola som už vo Fax Copy kde som nám tlačila plagáty na dnešnú noc. Odchádzala som cez Kollárko kde som si zapálila prvú nervózne smutnú cigaretu a zastavila som sa v airsoftovom obchodíku 6mm kde som si kúpila tie moje vysnívané DPM-ka. Nakoniec som ležala na Gotku v trávniku a čítala Polnočný denník. Krátke stretko s vytočenou Paťou skončilo objatím, že napriek všetkému sa tešíme na dnešný večer.

Prišla som domov, snažila sa napáliť nejaké CD a zbalila som sa ku Kike. Bolo už 18.00h a za hodinku sme mali začať. Trošku zlá organizácia no nevadí. Rýchlo sme utekali nakúpiť nealko, chlebíky a potrebné chuťovky.
"Inak ako nebudeme robiť bordel Jarka..." upozornila ma Kika.
"Jako jak to myslíš? Veď keď kalba tak poriadna..." zasmiala som sa.
"No jasné, len keď prídu policajti tak..." nedohovorila a ja som ju hneď začala prerušovať, že policajt nepolicajt všetko vybavím...

Nakúpili sme teda asi tak za liter a ťahali nehorázne ťažké tašky na Tupolevovu 3. Klasicky vystresovaná som rýchlo natierala chlebíky kým si Paťa dávala sprchu. Kika utiekla z bytu "ani neviem prečo" =) a ja som tam v kuchyni zostala sama s Mathevom. Dosť trápna situácia. Chalan si o mne myslel, že som nejaká ujetá hippie a len na mňa nevlídne pozeral. Hip-hoper...no skvelé.
" Pomôžem ti s niečím?" spýtal sa.
-ak chce byť akčný no nech sa páči- pomyslela som si a hneď pred neho šupla dosku, uhorku a nech krája. Bola som dosť nervózna lebo tichá domácnosť nieje nič pre mňa. Dokonca bolo počuť ako z kúpeľky Paťa špliecha vodou. Pár krát si neodpustil narážky, že tie chlebíky by som mala robiť inak a to som sa už na to vysrala. Paťa to dorobila a ja som chystala radšej niečo iné. Medzi časom dorzila Lenka s Rudiem, Johnny a nakoniec aj Kika s veľkým prekvapením pre Paťu.

Došiel ich kamarát z Přerova ( z povinnej praxe v CZ).
"Ja som to vedela, ja som to vedela!" kričala nadšená Paťa a vyobjímala ho ako sa najviac dalo. Netrvalo dlho a už tam bol aj Medveď, Domča, Vladko a začali sme sa rozpíjať. Začalo mi aj unikať, kto, kde, s kým, kedy a mala som v sebe už pár pohárikov Havany. Janošík došiel s veľmi milou priateľkou- Naďou a naozaj som nevedela odtrhnúť od nej oči- strašne krásna baba a úplne jak z rozprávky. To nechcem aby niekto bral ako neviem čo. Len fakt som nevidela dlho tak sympatikú babu.
To už som pila Jacka s colou čo mi dolieval Vladko a ja som bez problémov dala aj to. Začalo sa hromadne tancovať na Beatles a soundtrack z Pomády a to bolo fest ujeté. Super atmoška, každý sa bavil a ja som si v sebe niesla pocit z dobre odvedenej práce keď sa nám podarilo usporiadať tak fayn párty. Nakoniec som bola prekvapená z účasti Zlaťáka s Flokym a to som vážne nechápala. Najprv sa im do toho nechcelo no keď som ich zoznámila skoro so všetkými bolo mi vážne fayn. No určite sa na mojej dobrej nálade podpísala aj nadpriemerná konzumácia alkoholu. Neskôr prišli ešte traja chalani, ktorých meno si pamätám len Picassa, pretože sme si vymenili číslo hneď keď mi Paťa omylom hodila telefón o zem a kryt sa mi ešte viac zlomil. Sľuboval mi, že jeho kamoš mi to v orange vymení a to mi celkom zdvihlo náladu. Pripitá som začala už so spomínaným hip-hoperom komunikovať na úrovni a aspoň z tohto mi opadla prvotná nervozita. Fayn chalan nakoniec. Nemala som čo piť a Vladko nám namiešal Hruškovú Absolutku s limetkou a sódou. Možno to znie zle, ale dalo sa to vypiť. Už to bola nejaká hodinka čo sme sa ťahali po byte stále spolu a bavili sa o všetkom možnom. Keď sme však chceli vymeniť USB za jedno fayn CD nastala chyba v systéme a DVD prehrávač s nami nechcel moc spolupracovať. Kika ako veľká voda pribehla s cigaretou v puse a riešila tam to aký sme neschopní. Ja som sa len usmievala na Matheva a on mi naznačil aby sme zmizli.

"3-2-1..." povedali sme si, vytiahol ma z tej tlupy a odišli na balkón. Úplná akcia... =D aspoň pre mňa. Stála som si v pohodke na balkóne, pofajčievala a usmievala sa na okolostojacích ľudí.

Zrazu ma Kika schmatla ako handru a ťahala celým bytom preč.
"Čo je??? Do piče Kika čo sa deje???" kričala som lebo ma aj dosť vystrašila.
"Jarka sú tu policajti!"
"Ou..."
Stáli sme pred dverami a tam dvaja muži zákona. A jéje. Nepríjemná situácia. Rozbúšilo sa mi srdce, no s mojimi promile som nejak nezvládala komunikáciu a tak sa Kika po mojom boku snažila oddialiť pokutu. Zrazu v byte pustili nahlas hudbu a s Kikou sme si len vymenili vystrašné pohľady. Vbehla som teda dnu a vynadala som im čo mi hrdlo stačilo. Vypla som to a vysvetlila som im, že ak chcú pokračovať musia tí policajti v kľude odísť.
"Policajti?!" nechápali tak isto ako ja a Floky sa už hrnul k dverám...A to som sa bála.

Vybehla som tam aj ja...privreli sme a on spustil svoj monológ toho aby nám nekazili párty, že tuna slečna oslavuje 20 rokov ( čo bol úplny výmysel) no keď sa nedali odbyť a pripravovali nám pokutové bločky začala som ťuhať do vypínača a tlak sa mi rapídne zvyšoval...
Krútiac hlavou som chaoticky pokračovala až kým som nezacítila nevoľnosť a vbehla do bytu. Ovlažila som sa v kúpeľni a mala pocit, že sa minimálne vytyčkujem.
Mathev ma našiel v tom stave a ja som len ťažko zakrývala moje stavy. Zatiahol ma do spálne rodičov a tam som sa rozvalila na posteľ. Bolo mi lepšie...Srdce mi stále búšilo a ťažko sa mi dýchalo, no stále lepšie ako na koberčeku pri tých policajtoch. Keď sa tam o mňa tak staral prišlo mi to vážne milé gesto. Mohol sa baviť a fičať s ostatnými a on mi tam rozprával o ich dome, o jeho psovi, mačkách a ja som len so záujmom počúvala. Pomaly stres zo mňa upadal no vždy ma rozčúlili ľudia čo nám tam behali takým štýlom že...
- Užite si deti...ste mladí...-
- Máte kondóm?-
- Tak ako? Už je potom?-
A podobné narážky tohto typu. Zopakovalo sa to asi aj 10x keď už som vážne bola nahnevaná a začala nadávať o 106. Mathev bol z toho tiež trochu asi mimo a tak odišiel von upokojiť tých neukojených. Na chodbe sa spýtal Domči, prečo to tí ľudia robia...že som chorá na srdiečko a že on neni malý chlapec. To čo jej rozprával som sa dozvedela od Pati a bola som fakt rada, že sa našiel človek, ktorému záležalo na tom ako sa cítim. Kika mi neskôr doniesla ampulku magnézia a ja som ju s odporom vypila. Nastalo však príjemné upokojenie a to už sme v izbe boli dve hodiny. Pritúlila som sa k nemu a ľahla mu pod rameno. Prebrali sme všetky zvieratá čo bolo pre mňa viac ako upokojujúce a chcela som pomaly aj spať. Bolo už asi aj 2.50h ráno no párty stále fičala. Medveď a Paťa nám nadržane vbehli do izby čo som sa len pousmiala, no keď jej za mojim chrbtom stiahol nohavičky došlo nám, že nás chcú vyštvať a len si poriadne... XXX všetci vieme. Keď tam hodnú chvíľu šaškovali a Paťa sa len smiala vbehlo nám do izby zase zopár ľudí. Ja som sa s Mathevom zdvihla a šli sme znovu medzi nich. Vonku som si vypočula zopár vyznaní lásky,no keďže spomínaný párty boy nechce byť menovaný tak Flokyho neprezradíme. =D Ale všetci vieme, že to bol len výplod Absolutky- nášho veľaváženého sponzora večera. =)



Takže tak...pomaly sa byt aj vyprázdňoval a nastalo ticho. Peťo spal v obývačke, Kika s Vladkom* v jej izbe a ja s Mathewom v spálni. Paťa s Medveďom buntošili v kuchyni a okolo 5.00-6.00h ráno odišli domov (typujem, už som spala)... Vydarená párty...aj nabudúce...


Starring Happy 20´
Paty
Kika
Dominika
Lenka
Naďa
Vladko Gogora
Vladko- Wilsonic =)
Medveď
Peťo Baďura
Jánošík
Mathev
Rudie
Floky
Zlaťák
Picasso
Janko
Erden
Peťko CZ
Johnny
Jeanette




Poďakovanie patrí Mestskej Polícii
Flokymu- ktorý zaplatil pokutu za rušenie nočného kľudu vo výške 500,-SKK

A hlavnému sponzorovi večera

1 komentár:

G_H_O_S_T povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.