27 apríla 2008

Fauna a Flóra



Takže je nedeľa večer a po náročnom dni zase chytám do ruky imaginarné pero zvané klávesnica a popíšem aký bol víkend. Keďže Bratislava mala mestské dni bola som v Zoo a Botanickej záhrade. Bolo krásne, počasie nám doprialo 22°C.
Krásny škótsky dobytok ma uchvátil asi najviac s koňom Przewaského...To boli také naj veci dňa...v tej Zoo samozrejme. Žirafky, zebry, malé hrošíky, pštros a samé neuveriteľne krásne zvieratá...No ten dobytok s účesmi á la Beatles nemali chybu. Pekne som ich nakŕmila a bola som na celý deň spokojná. V Botanickej bolo tiež krásne. Prechádzka pomedzi nádhernými rastlinami a rozkvitnutými stromami ma naozaj bavila. Na rozdiel od Maťa, ktorý kotvil na každej lavičke. Flóra ho asi ani tak moc nebere mám dojem. =) no mňa úplne. Proste som sa mala narodiť jak nejaká škótska krava a chrúmať čerstvú trávu nekde v horách. =D to by bolo...len by ma nemohli potom zjesť...zase dilemma. Takže by ma musela chovať nejaká dobrá rodina s ryšavými deťmi, ktoré by ma nezjedli.
No vhupnem zase do reality. Pomaly ale iste sa blížime k Práskarni a z mojej stránky sa strašne teším na moju 19. Asi aj viac ako minulý rok na 18. Neviem... Je to také lepšie číslo.
Zajtra do školy, do roboty, domov, do školy...a takto sa to zopakuje ešte pár dní. Bože to je ale stereotyp. Nech už sú prázdniny, fesťáky, tripy...balaton, brnenská priehrada...a všetko čo máme naplánované nech nám vyjde...
Jáj už by som aj zabudla...v piatok na veľkú ekšn...=D v unique klube v slávičom údolí, keď som sa spolu s Kikou dotrepala na kvalifikáciu artattack free style battle. No hrůza a děs...Ale ne, len tá hudba nebol môj štýl. Došla som len kôli malému slunéčku Qashovi a aj Romanovi- bývalému spolužiakovi z čias ZŠ. Že povzbudiť a tak...no nedopadlo to ani z ďaleka ako som si predstavovala a ako som chcela. Ale zhrnúť to môžem, že bolo fayn..Karas a Danko tam boli čo bolo fayn a Strapo to snáď natrel každému kto sa o niečo snažil. Chalan to má proste v sebe. Je to môj objektívny názor, lebo nejsom nikoho ani lacná štetka, ktorých tam bolo neúrekom a nejsom ani závisti plný 15 ročný "raper"... Je to o tom, že človek aj musí vedieť o čom dáva a hlavne aby to malo nejaký zmysel. Nejsom ani fanda Strapa ani nič...takže to neberte tak, že sa preorientuvavám na hip hop a podobné veci kôli jeho pekným hnedým očiam... (či zeleným) ja ani neviem. =)
Dobrú noc všetkým škótskym kravám a býkom...a vtákom Emu...a všetkému živému... =)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

zirafy rulzz

G_H_O_S_T