25 apríla 2008

Práskaren 2008


Dňa 16.mája sa uskutoční už tretí ročník dlhoočakávanej hromadnej narodeninovej oslavy pod názvom Práskaren. Tento nápad vznikol v hlave Jimmyho Práskača, veď pozrime sa na názov... (bože ten Jimmy je taký narcis) =D

A tak spolu s Holubom organizovali v roku 2006 prvú Práskaren v štýle High Society by som povedala... Konala sa na Jimmyho baráku kde bolo okolo 30-40 ľudí. Už si ani ja nepamätám. Druhá bola minulý rok ale ja kôli môjmu super silnému imunitnému systému som sa nemohla zúčastniť oslavy mojej 18...+ Ďuriho 18-stky etc...

Tento rok bude zmena asi aj v tom, že organizácia je silnejšia ako po iné roky. V podniku My Caffe v Moravskom sv. Jáne to bude 16.mája 2008 poriadne plné. Za slušný vstup 200sk/osobu na základe zakúpenej vstupenky bude otvorený účet len pre uzavretú spoločnosť. Drgy sa činil na plagátoch (zatím som nevidela, ale chlapčisko má skúsenosti), Holub a Jimmy zaobstarali ostatné veci týkajúce sa miesta konania a vystupujúcich.

Môžeme sa teda tešiť na Bibu z FM, starého známeho fešáka maTrosha, Filipka pod umeleckým menom Lil Herááák, jeho staršieho brášku ProsteQasha a phetržálskeho týpka Ro-ma-mén-a, ktorý spolu s Qashom tvorí -QR-. Jasné, že by to "nešlo" bez Halka zo strašne rozbúreného pekla. Všetci ti držíme palce aby si do oslavy pribral aspoň 10kg. Možno bude aj malé prekvapenie večera v podaní KAUNT IN DA BEK tak je sa na čo tešiť...

"Toto není konec..."
Vstupenky budú v predaji od pondelka 28.4.2008 v cene 200sk
Kontaktné osoby na to asik Jimmy a ja...
Vidíme sa v Jánoch...

Žiadne komentáre: