17 apríla 2008

Malé info o mojom malom živote


Akurát sedím v škole na informatike a keďže som si už dorobila seminárku z matiky píšem si trochu na blog. Vonku je sychravo...škaredo a v škole sa mi už duplovane nechce sedieť. Som unavená ešte stále po tých dvoch dňoch v robote a taká dosť vykaprená.
Fix you mi hrá z youtube a očami hľadám po miestnosti niekoho kto si to tiež potichu so mnou spieva. Pozriem sa na Janka a smutne sklopím zrak...možno to tak má byť, že už "nie sme spolu".
Je mi z toho aj smutno no snažím sa to brať z toho pohľadu, že nie všetko trvá večne a ako povedal Ďuri mala by som sa sústrediť na ľudí, ktorí sú pri mne teraz a nie stále myslieť na to, že jedného z nich som stratila a to nie mojou vinou.
No čo sa týka zase akcií, trochu som si poplatila menšie dlhy a zajtra ma zase čaká pár hodín roboty. Aspoň, že s fayn ľuďmi, inak by som si to asi hodila. Paťuša s Kikou sú v Žiline na akcii a vospolok okolo mňa hrá medala. Dnes ešte anglina na Palisádach a konečne koniec. Qwašák mal včera 19, no ja s mojím šťastím som zaspala na stretko, ktoré sme si dohodli a posrala som to na plnej čiare. Tak som sa tešila na tie naše rozhovory a na všetko, že až. Také news je ešte aj to, že máme kupcu na náš byt v BA čiže už len nájsť ten pravý RD na Záhorí. Len od septembra taký není k mání takže keď niekto o niečom vie nech mi dá vedieť. =)

Keby sa tak dali vrátiť nejaké staré časy...trochu blata na teniskách a výsmech chalanov z AS... Špinavý, studený tronet, cez ktorý len tak prefukuje vietor...brrr...
No zajtra to dám. Nemôžem zaspať, všetko sa mi musí podariť. Proste ááá najsamlepší chalani, neustále podrývajúci Zlaťák a všetci všetci...
Takže ráno v prístave...


Žiadne komentáre: