30 decembra 2007

...holky jako ty pláčou jen po tmě...

Každej chce mít svý akvárko
každej chde mít vlastní balkon
z tvých přání jsou jako vždycky zdechliny
život je legrační
někdy se to potká
tvůj syn je výtečný
chce být mažoretka
tancuje po bytě
našel tě na kazetě
jak stojíš u tyče
tak co po něm chceš?
tak co po něm chceš?
třeba tě nezastřelí
vždyť holky jako ty pláčou jen po tmě...

Táto pesnička- no paráda len som ju včera márne hľadala v "džúbokse" u Kozla. Bolo fayn...taký predsilvestrovský večer- pripravenie bruška na príjem alkoholu sme začali u mňa doma s troškou červeného vínka a skončili na pivku. Dobre padlo. =)
Len vážne neviem aké to bude zajtra- 31.12.2007...prvý ozajsný Silvester v BA (nerátam tie keď som mala 11 rokov a sedela doma- a nerátam ani tie keď som 11 nemala a nesedela doma)...
Tento bude úplne iný...budem prvý krát v centre mesta s Maťkom a plno super ľudmi. Dúúúfam strašne moc klepkám na stôl, ale vážne verím tomu, že to nedopadne ako minulý rok a aspoň zajtra budem v liehu aspoň pár hodín. Chcem mať vlastné akvárko...aj balkón- Maťko balkón... =) nebudem tu jasné, že vyťahovať ako sa na svoju 19-stku opil a ozdobil náš a aj ďalšie 3 balkóny pod nami...ututláme to moje zlaté ok? =)
Takže všetkým krásny nový ROCK...a plno pekných zážitkov a nech je to lepšie ako cez 2007-čku pretože je dokonca aj nový Peugeot 308 a to je teda parádne autíčko... =)

Žiadne komentáre: