08 decembra 2007

* dandelion under black rainbow *


Please say that if you hadn´t have gone now
I wouldn´t have lost you another way
From wherever you are...come back


...vonku už cítiť príchod zimy a s ním niekedy aj melanchólie, ktorá pri pohľade z okna na svetielkujúce sídlisko prináša len smutné a vtieravé spomienky...
Nemyslím teraz nič priame, len to aké to bolo...aké by to byť mohlo...a aké si to neprajem. Nemyslím si že teraz vo mne toto predvianočné obdobie vyvoláva šťastné a spokojné pocity ako možno minulé roky. Teraz je to v niečom iné. Nikdy sa už neuvidím s istými ľuďmi...a už to jednoducho nie je také ako kedysi.
Kedysi keď som si myslela, že moji najlepší priatelia nimi vždy aj budú... že mi vždy budú len oporou a niekým kto v mojom srdci zaberá viac miesta ako by možno mal...
Moja naivita je pre mňa však neodmysliteľný spoločník, takže som sa zase len popálila...
Niekdy keď sa tak zamyslím- áno sú tu aj iné veci, iné dôležitejšie veci, nad ktorými by som si mala lámať hlavu, ale denno denne keď vidím pred očami práve tie osoby a v práve tých situáciách som sklamaná niekedy aj sama zo seba- lebo ako každý ani ja niesom dokonalá a to ako niektoré moje vzťahy klesli na bod mrazu nie je len ich vina.
Nech už len nasneží a mrazivé vločky sa pokúsia skryť moje myšlienky zimnou prikrývkou.







Žiadne komentáre: