01 decembra 2007

Domeček na Záhorí....


Takže som sa rozhodla popísať trochu o tom, že sa budeme teda snajväčšou pravdepodobnosťou sťahovať na záhorie. Bolo to tak, že som raz došla z Jánov a rodičia sedeli nad časopisom realitiek a pozerali si domy.

"Nechcela by si sa sťahovať? Na Záhorie?"

No asi viete jak som reagovala...nechápala som z toľkej radosti čo sa mi nahrnula do srdca a hneď som súhlasila. Od septembra však prešlo veľa času a zatiaľ sme nenašli dom aký by vyhovoval celej našej rodine. Boli sme v Záhorskej Vsi, v Studienke, Vysokej pri Morave,v Lozorne a aj v Malých Levároch. Proste to aj dosť vyčerpávalo a už som niekedy prestávala veriť, že sa v dohľadnej dobe dostaneme na obhliadku nejakého dobrého domu, že by som ozaj povedala- tak toto je náš dom.Najradšej by som bola za tie Malé Leváre- proste Rudava, kone (vo Veľkých Levároch),konečne ticho, vlastná izba...ááá najlepšie, že hneď tam by som mala aj Šťjuwika (Kwašáka) a jeho brata a koniec koncov aj Karasa...takže by som bola v pluse, že som tam fakt neni sama na seba.A už si to viem predstaviť cez leto...stále kúpanie v Šutrovni,fotenie a všetko. Proste úplna zmena...to sa nedá ani opísať. Bola by som ako fakt rada keby to vyšlo. Lenže nájsť dobrý dom je ako nájsť ihlu v kope sena...a to myslím vážne.

Ale ten pocit že fakt vlastná izba a zariadenie len a len podľa mňa- fúúúha no parádka. Pestovala by som si bylinky a to by bolo úplne super. Proste čajíky z vlastnej výroby a tak. No naozaj sa teším na vôňu medovky a mäty v mojej izbe.

Potom Vás všetkých zvem na šálku čaju. =)

1 komentár:

qasho :F povedal(a)...

nech už ste tu...nech už fotime tie štastné fotkyy...nech už pijeme čajík, žuveme keksík a balíme bluntík...nech už je tá "iná prítomnosť" tu...nech už je to všetko podla tvojich predstav..krásne farebné,štastne idúce,bohato parááádnee..nech už je to tu.cmk