25 januára 2008

Vysoké Tatry


Dlho som nemala čas sem niečo pridať a to hlavne z dôvodu, že sa uzatvárali známky, fakt som nevládala,doma to nebolo ľahké a podobné nepodstatné záležitosti, ktoré mi uberali môj už teraz drahocenný čas.
Blížia sa nám záverečné skúšky, väčšina z nás tomu obetuváva svoj free time, ktorý by som ja osobne trávila radšej niekde inde ako v Storme na "porade". Jako bolo to fayn stretnutie celej našej skupiny, pivká sa pili, zábava bola...len chcelo by to niečo chill out-ové a nie pracovné. Ale k tomu sa asi dostaneme asi až keď budeme držať v ruke výučný list. Nech už je to za nami.

Keďže tento príspevok je celý miš maš chcela by som istým osobám pripomenúť, že sa pomaly ale iste blíži k 29.marcu a to je práve dátum odchodu na chatu do Vysokých Tatier. Rada by som teda vedela kto ma seriózny záujem tam ísť lebo nieje to najľahšie vybavovať tak lacnú chatu v takej lukratívnej oblasti =)
Ako nič v zlom, ale keď si predstavím čerstvý horský chladný vzduch , praskajúce drevo v krbe, vôňu vareného vínka a hlavne atmosféru, ktorá by tam vládla...proste si oddýchnuť od uponáhľaného života... vypnúť a relaxovať... * J´ADORE*
Nebuďte lamy a pome tam...na 99,9% rátam s Papríciou, Jimmym P-é, Lenkou- maj sista, Qwašákom- Šťjuwikom a mojím chlapčiskom Maťkom- lenže keďže on je vzorný žiak- a hlavne maturant nevieme či si bude môcť dovoliť týždeň out zo školy...to musíme ešte domyslieť. Jako bola by som happy keby sa to podarilo mojmu obľúbencovi Matroshovi, lenže ten má zase kôli svojej hudobnej kariére plno finančných strát...takže neviem...privítala by som aj TakyDana- študáka z Prague alebo aj Drgyho...takže kto sa neozve prichádza o veľa.
Veľa známych mien tu padlo na večer takže sa nebojte jak Qwašák, že kôpka neznámych ľudí...samé staré známe tváre...dokonca niektoré aj moc komerčné ( Jimmy P-é)...ale nebudeme to rozmazávať. =D

Prajem Vám dobrú noc nech vás blšky štípu celú noc...


Vysoké Tatry 29.3.2008-5.4.2008

Ak by niekto chcel vedieť presnú polohu kde sa chata nachádza nech si dá na nete vyhľadávať v mapách (napr. http://www.mapy.zoznam.sk/) Žilinský kraj- a doklikajte sa až k Liptovskému Mikulášu- od neho napravo dedinka Liptovský Hrádok a nad ním je Pribylina. Od nej vedie cesta do campu- na mape je aj obrázok ako keby indiánskeho stanu- a tam to je. =)Príjemné hľadanie na mape...

Toto sú Račkove Plesá. Je to taká jemná túra ponad chatu, ale keď sa dostanete na SVK-PL hranice je to niečo nádherné...
Cesta od chaty až na hranice a zase späť trvá necelých 10 hodín =) ale zážitok jak...





* * *

1 komentár:

maTrosh povedal(a)...

ze kvoli hudobnej kariere plno financnych straat :D o to by mozno ani tak neslo milaa jeanny :)... tu hra skor rolu ta matura...penaaze boli su a budu...teda mozno :D heh... je to mrte lakawaponuka, len teraz som fakt niekde mimo...newem co so sebou, z maturit mam zmieshane pocity, a proste nemam chut rozmyslat nad niecim este inym... i ked omnohol lepshim ;) pokaal sa rozhodnem tak dam skoro wedet..;) neboooj... a urobila si si u mna splh :D... ze obluubenec :D zatim.. maYsa ;)