29 septembra 2008

" Prax "

Znovu je trochu času sa vrátiť na blog a pochváliť sa funky náladou, dobrým prínosným obdobím (nielen po finančnej stránke) a celkovo všetkým. Prax, ktorá začala 15.9. a skončila v podstate včera mi priniesla akurát plno dní voľna a len 30 hodín práce. S Paty sme boli "okúzlené" na predpremiére nového Citroënu a v Trnave sme pobudli ešte niekoľko dní. Roboty nebolo veľa a voľné dni mi dovolili zdrhnúť znovu trochu na vidiek kde som jeden celý deň strávila s Hippie na pastvinách národného žrebčínu. Teda skôr som ten čas strávila sama fotením a rozprávaním sa s huculmi :D
V Bratislave boli dažde no pri Topolčiankach pomaly vychádzalo slko. Zababušená som sedela v aute a pri poliach sme sa o 6.20 viezli do žrebčína. Zrazu nám skoro pod kolesá vbehli tri vykukané malé srnky no tak pomaly, že by som sa nečudovala keby si zapamätali ŠPZ-tku. Vošli sme do areálu, husy gagotali, mačky zívali v rannom slnku a ja som pokukala mladých krpcov. Znovu krásna vôňa maštale a hneď som vedela, že bude dobrý deň. Takú prax by som brala stále...neskôr sme mohli vypustiť kone na lúky a tam som s nimi zostala vlastne celý deň.
Nech sa páči zopár fotiek...

Konrad Lorenz

"Zakaždým, keď sa ku mne približujú zvieratá a blížia sa nie preto, že si ma nevšimli, ale práve preto, lebo ma zbadali alebo začuli, zmocňuje sa ma pocit, že aspoň na okamih nie som vyhnaný z raja."


Indiánsky náčelník Seattle

"Zem nepatrí človeku, človek patrí Zemi - my sme súčasťou Zeme a Zem je súčasťou nás."

Žiadne komentáre: