18 marca 2008

Black Birds


Dnes ráno keď som šla do školy sedel rozospatý drozd na zelenom forde. Aké milé... to bol pohľad, ktorý bol asi najkrajší po ceste do školy. Aspoň niečo keď už sa mi tam vôbec nechcelo. Zajtra posledný deň a máme prázdniny. Konečne. Znovu pár rozlúčkových písomiek a mne sa vôbec nechce učiť. Teraz dám šlofíka po obede...nejaký ten kúpeľ a potom sa na to vrhnem. Už nech je koniec mesiaca...normálne to vo mne vrie jak sa teším na tú chatu. Juchúúúú...
Teraz mam trošku dobrú náladu a hlavne asi kôli tomu, že mám na víkend robotku a budú dukáty do Tatier.
A ešte k tým drozdom...milujem ich spev. Keď už prichádza jar a podvečer krásne vyspevujú skryté v korunách stromov. Na to, že bývam v meste tak aspoň pár druhov vtákov mám okolo domu. A vrany...úúú tie sú moje najobľúbenejšie...tak nádherný vták. Síce so "spevom" by to nemali preháňať aj to má svoje čaro. Vrana- to je taký symbol chladu a zimy...aspoň ja to tak pociťujem. Lietajú zo stromu na strom...občas posedia na pouličnej lampe a potichu padá sneh. V zime sa mi asi naozaj najviac páčia ony...
Takže skladám malú úctu týmto krásnym zvieratám...

Žiadne komentáre: