26 augusta 2012

pre Pipboya


Každý vzťah u mňa končí akoby ma roztrhali divé zvery.
Niekedy to dá dokopy príroda, no inokedy sa nájde usmiaty doktor, ktorý ma zošije ako starú rozrhanú bábku.
Dnešný deň výnimkou nebol.

3 komentáre:

Vein povedal(a)...

co sa da zosit znamena ze sa da opravit mozno teraz je jazva cerstva ale mozno sa casom zmensi a mozno sa az strati uplne vies kam tym smerujem a vies co myslim ale ako hovorim je vzdy lahsie hladat preco neist dalej aj ked mi dakto podrazil nohy ako najst to preco sa postavit a ukazat vsetkym curakom ze fuck off and die ja vas nepotrebujem a nikdy sa nezastavim :)

Vein \m/ 666 \m/

Jeanette povedal(a)...

Díky brácho, som rada,že si tam bol, že som sa ti mohla jemne "vykričať"...že som sa sestričke mohla do rukáva vyplakať a že ma psychologička riadne vytočila...
Najhoršie na tom je, že moje hlúposť mi nedovoľuje myslieť na nič iné ako ho objať a cítiť vôňu aviváže čo používa jeho babka... ///

Vein povedal(a)...

tos to casom prejde neboj urcite existuje lepsia avivaz a lepsi fesi "co si neda oprat veci v hocijakej pracovni"
hlavu hore
Vein \m/ 666 \m/