14 novembra 2007

Child´s play...

Idem sa na začiatok vyjadriť k jednej skladbe...v podstate by ste si ju mohli vypočuť na ich stránke, alebo by som vám ju celú ako MP3 poslala... (link- meine love z eMeSJé)
Tie pocity čo vo mne vyvoláva sú až neopisateľné, no budem sa snažiť najbližšie priblížiť moje citové rozpoloženie. Napríklad ten západ slnka na tej foto...cesta nikam, len more, letný do kosti prenikajúci horúci vánok a moje myšlienky. Sedím na konci móla a nohami sa dotýkam hladiny. Popri ruke mám blok a v ňom moje myšlienky...
Predstavujem si dotyky neznámeho na mojom krku a to ako sa mi hrá s vlasmi ma privedie do rozkoše, ktorá je podnetom k tomu aby som sa k nemu pritúlila a so zavretými očami skončila v jeho objatí...Silný stisk- bože tá istota a vzrušenie. To všetko tam je.
Je to ako orgazmus bez žiadneho sexuálneho náznaku. Vôňa čokolády...šum agátového lístia na jeseň, alebo vločky prvého snehu roztápajúce sa na tvojich lícach.
V jednoduchosti je krása...no slovo krása je na túto skladbu slabé. Niekomu nemusí pripomínať nič...ani to s ním len nepohne no to by bol pre mňa naozaj prázdny človek bez akéhokoľvek sna, túžby alebo cítenia...cítenia len pre isté veci. Pre mňa napríklad pre ten šum agátov...alebo chuti lipového čaju v chladný zimný večer. Ťažko sa to vyjadruje- vedela by som to možno len dotykmi na konci toho móla...veď možno tam niekedy skončíme spolu...obaja...TY a JA...

2 komentáre:

G_H_O_S_T povedal(a)...

velmi pekne precitene...mozno tam niekedy skoncite

qasho :F povedal(a)...

viem si to predstavit...inak krasna foto aj text..kam na to len chodíšš, hmm?

...možno tam niekedy skončíme a zabudla si skočíme do vody a zistíme že delfíny vedia hovoriť... sa maj krááásne:F